Máme za sebou náročný školní rok 2020/2021, který se zavedením tvrdých lockdownů přinesl nově do naší krajiny tyto fenomény:
- premiéru dosud nezažité distanční výuky
- následný přesun zaměstnanců (zejména žen) z administrativních pozic do tzv. „home-office“
Nahrazení prezenční výuky distanční formou představovalo obrovskou výzvu pro všechny zúčastněné. Učitelé se za pochodu formovali v ostřílené online přednášející, počítači naprosto nepolíbení prvňáčci se za pár měsíců stali obstojnými klikajícími uživateli a žáci vyšších tříd bez nadsázky experty.
Zásadně se změnila komunikace mezi školou a rodiči, která si našla novou, elektronickou cestu. Místo písemných vzkazů do sešitů zafungovaly emaily a žákovské knížky se na mnoha místech přeměnily v „eŽK“, a definitivně ztratily svou papírovou podobu.
Příchod nového školního roku 2021/2022, proto nyní vítají děti i jejich rodiče s velmi rozmanitým spektrem pocitů. Některé děti se těší na své spolužáky, které dlouhou dobu kvůli COVIDu neviděli, jiní se naopak fyzického kontaktu obávají.

Rodiče řeší psychické problémy nejen u ratolestí, ale i svých vlastních, které pramení z dlouhotrvajícího napětí a obav z nejisté budoucnosti.
V našem oboru uzavření maloobchodních prodejen s papírenským a školním sortimentem, se současným přesunem kancelářských pracovníků do domácího prostředí způsobily přemístění prodejů na elektronická tržiště a do online obchodů, jenž také významným způsobem ovlivnily poptávku.
Školy omezily své jindy velkoobjemové objednávky, stejně tak rodiče podstatně méně doplňovali dětem psací potřeby a jiné pomůcky do výuky. Nákupy školních batohů a penálů mnohdy odložili do následujícího školního roku.
Na druhou stranu, kvůli zrušení kroužků bylo třeba děti doma nějak zabavit, a tak nevídaně vzrostla poptávka po zboží volnočasových aktivit jako kreslení, lepení, stříhání, modelování aj. z tolik populární kategorie „DIY“ (z angl. „Do It Yourself“). Letošním hitem se u nás stala např. výroba slizu, nalepovací oči a téměř zapomenutý krepový papír.
Dlouhodobý trend digitalizace se v uplynulém pohnutém roce manifestoval také v kancelářích, zejména „domácích“, a co bylo možné, řešilo se bez potřeby tisku a papírové archivace. Přesto se klasickému zakládání dokumentů žádná firma nevyhne, a tak šanony, složky, nejrůznější sponky a tonery jsou stále potřebným a velmi žádaným zbožím.
Byť je internetové prostředí uživatelsky velmi vstřícné a online nákup jednoduchý a mohl by svádět k neuváženým objednávkám, ukazuje se, že místo dříve bezhlavého házení zlevněných předmětů do nákupního vozíku naši spotřebitelé více přemýšlejí. Preferují vyšší kvalitu a spolehlivost produktů, zajímají se o původ zboží, upřednostňují český výrobek před čínským a čím dál častěji zohledňují ekologickou šetrnost při výrobě (jako příklad uveďme výrobky, a zvláštěpak pořadače, CAESAR OFFICE). Především však zákazníci očekávají úsporu času a financí, když mohou objednat vše potřebné na jednom místě.
Tyto stále rostoucí nároky nejlépe splní specializovaný prodejce, jenž nabídne tak širokou škálu produktů, že jí žádný super ani hypermarket nemůže konkurovat, a vybaví školáka či kancelář přesně na míru. Navíc, disponuje-li vedle eshopu také dostatečně vybavenou kamennou prodejnou, kde lze sortiment osobně prohlédnout, nákup zabalit a ještě jej nechat odeslat na požadovanou adresu, získá si spokojeného klienta hned třikrát.
V naší loni otevřené nové prodejně v Hodoníně můžete strávit hodiny a vždy dobře nakoupíte. Ať už hledáte běžné či speciální psací potřeby, nůžky, diáře, sešity či sortiment pro lepení a balení, barvy, modelovací a jiné výtvarné potřeby nebo papíry, podložky, desky, boxy, stojánky či šanony, jistě si vyberete, jsme totiž největší prodejnou tohoto sortimentu na Moravě. Navíc u nás máte jistotu, že se při nákupu budete cítit komfortně a bez tlaku a že Vašim případným návrhům a přáním dopřejeme sluchu a jsme schopni flexibilně na ně zareagovat.
Přesvědčte se osobně, ať už svou návštěvou v Hodoníně či výběrem z našeho elektronického katalogu na webu.